I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 17 June 2011

Rindu kat blog.....

ASSALAMUALAIKUM....
lama dah saya x update blog......
coz bsy sngt.... tpi skang banyk citew saya nk kngsi....
cam ctew bru tu lah citew "KONGSI lu langsi lu mati"... hahaha!
first story but happy ending.....
ok.. let's strt now... mula2 sal kwn saya gaduh ngan saya...
but finally ktew org damai jagk.... org kata air dicincang x kan pts...
hahaha!:P btol x??? gduhnyew hal kcil jew...
tpi kte org yng prbesarkan.....
tpi pgajaran dri citew nie..... jgn lah ktew gduh ttg hal yg kcil2 nie...
6ti padah yng m'nunggu.... hahaha! :)..
n then ctew sal ari gru ari 2???
mcm2 krenal gru masa ari gru ari 2...
mcm2 aktivti yg d'jlnkan... spt: gru yg m'rpakain plik,
gru grang terbaik, n bnykn ag lah.. dah lupew dah...
dahlah.. tgllkan jew lah yg lpas 2... ktew ctew sal bru berlaku jew nie..
hahahaha! ari 2 g lah jln2 ada kew ptt msa nak blik 2 ujan... ktew org main kjar2 nagn ujan..
dah mcm game tom rider lak... bis basah.... but saya suka....
coz lama dah x dpt nk mandi ujan.... skang nie dah pning kpala nak deman....
k lah u all..... ktew smbg lain kli lak ek.....
tata.......................................

0 comments:

Post a Comment